Presales rozwiązań sieciowych

do góry

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Pomoc zespołowi handlowemu w przygotowaniu koncepcji rozwiązań i ofert dla klientów,
  • weryfikowanie ofert pod kątem poprawności z wymaganiami klientów,
  • aktywne wsparcie klientów w zakresie poszukiwania optymalnych rozwiązań,
  • dobór urządzeń na podstawie wymagań klientów,

Czego oczekujemy od kandydatów:

  • Bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu routingu, switchingu, wireless, voice oraz security
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • komunikatywność i operatywność,
  • chęć dążenia do wiedzy i samorozwoju,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

 Zwrócimy również uwagę na:

  • Wyższe wykształcenie techniczne
  • doświadczenie w pracy na stanowisku inżyniera wsparcia sprzedaży,
  • certifikat CCNA (Cisco Certifcate Network Assocation)

Co oferujemy naszym pracownikom:

  • Stałą pracę w  jednej z najdynamiczniej rozwijających się spółek informatycznych w Polsce,
  • przyjazną atmosferę w zespole młodych, ambitnych osób,
  • duże możliwości samorozwoju – poprzez udział w szkoleniach i wsparcie naszych doświadczonych pracowników.
  • kontakt z najnowszymi technologiami,
  • dodatki w formie karnetów rekreacyjno-sportowych.

Młodszy specjalista ds. sprzedaży rozwiązań Microsoft Office 365

do góry

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługa obecnych oraz przyszłych klientów w zakresie sprzedaży rozwiązań Microsoft Office 365, tj:
  • obsługa zapytań ofertowych,
  • doradztwo w zakresie wyboru optymalnego rozwiązania,
  • prowadzenie prezentacji on-line.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • nastawienia na ciągły rozwój i poszerzanie swoich umiejętności i kwalifikacji,
  • nastawienia na osiąganie wyznaczonych celów,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – warunek konieczny,
  • samodzielności, dużej umiejętności organizacji pracy własnej.

Co oferujemy swoim pracownikom:

  • stałą pracę w  jednej z najdynamiczniej rozwijających się spółek informatycznych w Polsce,
  • przyjazną atmosferę w zespole młodych, ambitnych osób,
  • duże możliwości samorozwoju,
  • bogaty pakiet szkoleń (technicznych i produktowych
  • kontakt z najnowszymi technologiami,
  • dodatki w formie karnetów rekreacyjno-sportowych.

IT Product Manager

do góry

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Ustalanie polityki cenowej powierzonej linii produktowej
  • opieka nad istniejącą siecią dealerską i jej rozwój,
  • aktualizacje cen i produktów na stronie internetowej,
  • negocjacje z dostawcami oraz producentami,
  • monitorowanie pojawiających się promocji i programów rabatowych,
  • pomoc  handlowcom w przygotowywaniu ofert oraz opieka nad kluczowymi zapytaniami ofertowymi,
  • prowadzenie szkoleń i prezentacji dla handlowców,
  • monitorowanie działań konkurencji,
  • współpracę z działem marketingu.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Dobrej znajomość technologii sieciowej, serwerowej lub storage,
  • silnej motywacji do realizacji postawionych celów biznesowych,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.

Zwrócimy również uwagę na:

  • Wykształcenie techniczne,
  • doświadczenie w zakresie zarządzania produktem / sprzedaży zaawansowanych rozwiązań IT,
  • znajomość innych języków obcych.

Co oferujemy naszym pracownikom:

  • Stabilną pracę w zespole młodych ludzi, którzy wspólnie budują prężnie rozwijającą się firmę w branży IT,
  • rozwój zawodowy wraz z ekspansją firmy w Polsce i na świecie,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań,
  • nowoczesne narzędzia pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.

Asystent w dziale zakupów hardware

do góry

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • wsparcie procesów zakupowych, a w szczególności: planowanie i realizowanie zamówień towarów, stała współpraca z dostawcami, monitoring rynku dostawców oraz negocjacja cen zakupów, wyszukiwanie nowych dostawców.

 Od kandydatów oczekujemy:

  • Wystarczy nam Twoja pasja, ambicje, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, chęć podnoszenia wiedzy i kwalifikacji z zakresu szeroko pojętych rozwiązań IT . Tak niewiele, aby stać się specjalistą w zakresie zakupu produktów największych światowych producentów sprzętu IT, takich jak HP, IBM, APC, CISCO, JUNIPER, DELL czy FUJITSU.

Co oferujemy naszym pracownikom:

  • stałą pracę w  jednej z najdynamiczniej rozwijających się spółek informatycznych w Polsce,
  • przyjazną atmosferę w zespole młodych, ambitnych osób,
  • duże możliwości samorozwoju – poprzez udział w szkoleniach i wsparcie naszych doświadczonych pracowników.
  • kontakt z najnowszymi technologiami,
  • dodatki w formie karnetów rekreacyjno-sportowych.

Programista PHP

do góry

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Budowę zaawansowanych aplikacji webowych i e-commerce,
  • projektowanie i optymalizacja baz danych,
  • rozbudowę istniejących witryn firmy o nowe funkcjonalności i moduły,
  • wdrażanie rozwiązań integrujących zewnętrzne funkcjonalności z istniejącym systemem.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min. 2 letniego doświadczenia na stanowisku programisty PHP,
  • biegłej znajomość języka PHP (OOP) i SQL,
  • biegłej znajomość HTML5, CSS3, Java Script, Ajax (jQuery), Smarty, XML,
  • doświadczenia w tworzeniu sklepów internetowych poparte portfolio.

Mile widziane:

  • Znajomość systemów kontroli wersji: GIT lub SVN,
  • znajomość framework’ów: Symfony 2, Zend Framework

Co oferujemy naszym pracownikom:

  • Realizację ciekawych i nowoczesnych projektów w międzynarodowym środowisku (projekty kilkudziesięciu sklepów internetowych),
  • duży zakres samodzielności i odpowiedzialności,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (wszystko uzależnione od Twojego doświadczenia i wiedzy),
  • bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, świetnie wyposażone biuro, elastyczne godziny pracy),
  • benefity w postaci kart multisport, kart podarunkowych, lekcji języka angielskiego
  • przyjazną, swobodną atmosferę pracy .

VMware Product Manager

do góry

Opis stanowiska pracy:

  • Zarządzanie sprzedażą oprogramowania serwerowego,
  • rozwój kanału partnerskiego,
  • planowanie działań marketingowych,
  • kierowanie polityką cenową produktów,
  • monitoring i analiza rynku oraz działań konkurencji,
  • prowadzenie szkoleń produktowych dla handlowców.

 Wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT (mile widziana znajomość rozwiązań produktów VMware, Veeam, Microsoft)
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra obsługa programu Excel,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • negocjacyjne, handlowe
  • wysoka kultura osobista.

Co oferujemy naszym pracownikom:

  • stałą pracę w  jednej z najdynamiczniej rozwijających się spółek informatycznych w Polsce,
  • przyjazną atmosferę w zespole młodych, ambitnych osób,
  • duże możliwości samorozwoju – poprzez udział w szkoleniach i wsparcie naszych doświadczonych pracowników.
  • kontakt z najnowszymi technologiami,
  • dodatki w formie karnetów rekreacyjno-sportowych.

IT Account Manager

do góry

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Identyfikację potrzeb biznesowych klientów oraz dobór optymalnych rozwiązań, w szczególności:

- przyjmowanie i obsługa zapytań ofertowych krajowych i zagranicznych,
- tworzenie ofert oraz weryfikacja stanowiska klienta,
- przyjmowanie i obsługę zamówień,
- ścisłą współpraca przy budowie strategii sprzedaży produktu na rynku krajowym i zagranicznym,

Od kandydatów oczekujemy:

  • Znajomości zagadnień technicznych związanych ze sprzętem IT,
  • minimum rocznego doświadczenie na stanowisku specjalistycznym/handlowym w branży IT,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie,
  • zdolności komunikacyjnych i umiejętności handlowych,
  • samodzielności i dobrej organizacji pracy własnej.

Co oferujemy:

  • Wysokie wynagrodzenie (podstawa + prowizja),
  • stabilną pracę w zespole entuzjastycznych, młodych ludzi,
  • udział w budowaniu i wzmacnianiu prężnie rozwijającej się firmy w branży IT,
  • duży zakres samodzielności i odpowiedzialności,
  • liczne szkolenia techniczne i handlowe,
  • możliwość ciągłego rozwoju oraz długoterminowej współpracy.

Administrator sieci i systemów informatycznych

do góry

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Projektowanie, wdrażanie i zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną w oparciu o systemy serwerowe Microsoft (Windows Server, Exchange, SQL, SharePoint,Lync)
  • konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą sieciową LAN, WAN, głównie w oparciu o urządzenia firmy Cisco,
  • utrzymywanie i zarządzanie infrastrukturą wirtualną,
  • rozpoznawanie oraz wdrażanie nowych narzędzi wspomagających zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną firmy.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Co najmniej  2 letnie doświadczeń w administracji infrastrukturą sieciową,
  • znajomość systemów serwerowych Microsoft na poziomie administratorskim,
  • wiedza i doświadczenie w projektowaniu i zarządzaniu sieciami LAN/WAN,
  • doświadczenie w konfiguracji routerów i przełączników firmy Cisco,
  • skuteczność i szybkość działania, aktywność, zaangażowanie, inicjatywa,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • dbałość o rozwój własny i poszerzanie wiedzy.

Co oferujemy:

  • Stabilną pracę w zespole młodych ludzi, którzy wspólnie budują prężnie rozwijającą się firmę w branży IT,
  • rozwój zawodowy wraz z ekspansją firmy w Polsce i na świecie,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań,
  • bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, świetnie wyposażone biuro),
  • benefity w postaci kart Multisport, kart podarunkowych, lekcji języka angielskiego,
  • przyjazną, swobodną atmosferę pracy .

Inżynier Systemowy Microsoft

do góry

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie techniczne sprzedaży w zakresie produktów Microsoft Office 365, Exchange, Lync, Sharepoint,
  • projektowanie wdrożeń technicznych,
  • udział w komercyjnych projektach informatycznych,
  • przygotowywanie koncepcji technicznych oraz projektowanie architektury w oparciu o produkty Microsoft Office 365,
  • tworzenie dokumentacji powykonawczych,
  • świadczenie wsparcia posprzedażowego.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 3 – letniego doświadczenia w komercyjnych wdrożeniach systemów Microsoft
  • ugruntowanej wiedzy z zakresu technologii Microsoft, w szczególności w obszarach AD, Exchange, Sharepoint, Office 365,
  • doświadczenia w pisaniu dokumentacji technicznej
  • doświadczania w pracy z klientem
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.

Mile widziane:

  • Wiedza na temat implementacji SCOM, SCCM, DPM w Office 365

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Stabilną pracę w zespole młodych ludzi, którzy wspólnie budują prężnie rozwijającą się firmę w branży IT,
  • rozwój zawodowy wraz z ekspansją firmy w Polsce i na świecie,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań,
  • bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, świetnie wyposażone biuro),
  • benefity w postaci kart Multisport, kart podarunkowych, lekcji języka angielskiego,
  • przyjazną, swobodną atmosferę pracy .

Business Inteligent specialist

do góry

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i rozwijanie oraz utrzymanie hurtowni danych opartej o technologię Microsoft,
  • współpraca z wewnętrznym klientem biznesowym w zakresie przygotowywania i analizy wymagań raportowych, testowania, analizy i usuwania błędów produkcyjnych w raportach,
  • zapewnienie poprawności działania systemu raportowania zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, standardami firmy i wymaganą jakością,
  • tworzenie dokumentacji technicznej oraz powykonawczej.

Od kandydatów wymagamy :

  • Znajomość technologii BI firmy Microsoft: bazy danych SQL Server 2008R2, SQL Server Integration Services, SQL Server Analysis Services i SQL Reporting Services ,
  • znajomość języka MDX ,
  • doświadczenie w modelowaniu baz danych OLAP i hurtowni danych,
  • dużej samodzielności i zaangażowania,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • znajomość technologii QlikView będzie dodatkowym atutem.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Stabilną pracę w zespole młodych ludzi, którzy wspólnie budują prężnie rozwijającą się firmę
    w branży IT,
  • rozwój zawodowy wraz z ekspansją firmy w Polsce i na świecie,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań,
  • bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, świetnie wyposażone biuro),
  • benefity w postaci kart Multisport, kart podarunkowych, lekcji języka angielskiego,
  • przyjazną, swobodną atmosferę pracy.

 

Zastępca Głównej Księgowej

do góry

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie pełnej księgowości oraz nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych grupy spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, VAT-UE, CIT oraz sprawozdań do GUS i NBP,
  • sporządzanie raportów oraz analiz finansowych na potrzeby Zarządu Spółki,
  • wsparcie przy otwieraniu zagranicznych oddziałów spólki,
  • współpraca ze spółkami zagranicznymi w celu koordynacji księgowości podmiotów zagranicznych,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • kontrola dokumentów księgowych zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi.

Od kandydatów wymagamy :

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu rachunkowości,
  • Około 4 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowym w międzynarodowej spółce,
  • znajomość polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej oraz prawa podatkowego,
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu podatku VAT w obrocie międzynarodowym (import i export usług oraz towarów, transakcje wewnątrzwspólnotowe, dostawy trójstronne, łańcuchowe),
  • znajomość specjalistycznych aplikacji finansowo-księgowych,
  • znajomość Microsoft Dynamics AX,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • dokładność, terminowość oraz sumienność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • stabilną pracę w zespole młodych ludzi, którzy wspólnie budują prężnie rozwijającą się firmę w branży IT,
  • rozwój zawodowy wraz z ekspansją firmy w Polsce i na świecie,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań,
  • bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, świetnie wyposażone biuro),
  • benefity w postaci kart Multisport, kart podarunkowych, lekcji języka angielskiego,
  • przyjazną, swobodną atmosferę pracy